Igår :

Yesterday/night...

                        

                        
                        (och där somnade jag, på madrassen, med hennes varma päls mot min hand)


                                        Och sen så hittade jag en Buffétidning 
                                        som jag råkat glömma att öppna
                                        och blev lite ledsen  
                                        (trots att jag fick 25 spänn) 
                                        för där var du, och där var jag
                                        och det kom gråt.

                                     
                                                                            ♥
 


Postat av: Ph

Inte ens jag o P har gemensamt sådär. Alltså. We must hitta på nåt.

2010-06-24 @ 00:53:29
Postat av: Gaymasen

Haha, tack! Ibland får man till god mat, tur det. ;D Och ananas är ju grymt gott. Kan äta huuur mycket som helst.



Älskar din header. Ruskigt tjusig! =)

2010-06-24 @ 11:18:51
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Charlie Bernadotte

Trevlig midsommar på dig Ida! hoppas du kommer att ha det bra! Kram

2010-06-24 @ 11:33:32
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0