Kaputt

Den där flytten till LS8 (nya Lunar) gick ju sådär. Man skulle genom ett enkelt knapptryck flytta över sina bilder,
sina blogginlägg, sina vänner & sin presentation, till nya sajten. "Detta kan ta en liten stund om du har mycket
saker" -
stod det. Så ja, det tog en stund. En skitlång stund.
Typ två timmar. Sen kraschade hela sajten innan det ens var klart.

Är det här mitt fel?

Fnys...

 

__________

Och, nej, det är inte bara det geografiska avståndet jag är trött på.
Det är mer avstånd än 65 mil emellan oss nu. Vi träffas inte, vi pratar aldrig, och när vi väl gör det så är
det NÅGON som alltid missuppfattar det jag säger/skriver och blir arg & grinig utan anledning, och som även
ber mig att sluta med min humor (sarkasm) eftersom han efter 7 år helt plötsligt inte FATTAR den och blir
återigen väldigt arg & grinig. Trots att man är väldigt noggrann numera och lägger in femhundra smileysar
så att han INTE ska misstolka. Men jag tänker inte sluta med min humor, sluta vara jag? Skriva sms som består
av endast "Ja.", "Okej.", "Fint.", "Vet inte."? NEVER. Nevernevernever. Sen till detta bör även tilläggas att det
är FOTBOLLS-VM just nu och ni kan ju gissa hur mycket jag betyder då? Jag gissar på minus hundra eller nåt.

Jag kan inte ens ringa och prata om det här med honom för då blir det tjafs igen.
Och igår på sweet ljuva facebook blev det tjafs igen, för att han MISSUPPFATTADE vad jag skrev.

Och inatt när jag satt och läste alla dessa gamla inlägg på Lunar så blev jag bara så jävla ledsen....
 


Postat av: S.

Nope, det är inte det vinet. det hette Red gold :P 15% :)

2010-06-13 @ 12:52:48
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Mia

O jebus! Om dom ska fixa en sån sida så får dom väl se till att den funkar. DAAAH!

2010-06-13 @ 13:21:20
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: S.

Åh! fan vad trött man blir när det är sådär..

2010-06-13 @ 14:13:52
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Boolaveronica

Beautiful site!

2011-01-29 @ 13:09:41
URL: http://boolaveronica.bloglyric.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0