Meh!

Fick äntligen Elins mail med 18 snygga bilder från karnevalen... men de är alldeles för små. Spelar ingen roll om man sparar hem dem, de är iaf små. Typ 7x10 cm. Och det duger ju inte för uppvisning direkt, man ser ju inte vilka/vad det är på bilderna knappt! Måååh... : )

Förresten är det molningt idag, fast ljust, men jag som tänkte lägga mig och svettas på balkongen! Det lär det ju inte bli nåt av direkt.. frysa på balkongen känns inte så lockande. Men hungrig är jag. Kurr kurr. Så nu blir det frukost och sen får jag väl knåpa lite med mobil-bilderna istället. Ooopa!
 

Postat av: Mia

Jooo, på Munkan är det solsken! Jag har Evert i knät och det är varmt. Plus att jag fick en dusch när jag gick genom Drömparken. Helt gratis. Tack för det, parkförvaltningen!

2010-06-07 @ 14:36:16
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0