Mellanlandning på balkongen.

Tömde nyss in en massa bilder i datorn och uppdaterade även förra inlägget med några...
Nu har jag ätit / kastat i mig mat, känns som om jag tappat smaksinnet dock. Illa.
Nej jag är inte sjuk, min kropp har väl bara valt att stänga av, eller nåt.



                        
                        

...och så ska man snart ut igen... Fast som vanligt så har man fått andnöd bara av att vara hemma,
och mina fötter (hälar) gör så ont och vill inte promenera mer just nu, men vill ändå inte sitta hemma all alone,
gnäll gnäll gnäll, suck suck suck. Hjärtat goes superspeed again. Ont ont ont.
 

Postat av: M

Konkreta tips : Det är bra att försöka hitta på ngt, sysselsätt dig. Umgås med människor som ger dig energi, stöd och kärlek. Skriv ner dina känslor, var ego, ta hand om DIG- unna dig ngt, släpp taget för ett tag!!



Kärlek är det bästa/värsta som finns, man kan aldrig riktigt lita på ngn längre, säger inte att man ska vara på sin vakt hela tiden men man ska nog ändå alltid ha i åtanke att kärlek kan förändras väldans fort.. Vet inte vad som var orsaken till erat uppbrott, men människor växer ihop-växer isär hela tiden.. Det gör ont, så in i helvete. Men det går över, det går alltid över.. Sen kan man alltid fortfarande tycka om ngn, hur länge som helst men lägg inte energi på en människa som inte känner likadant.. Den personen är inte värd det.



Lycka till Ida! KRAM

2010-06-23 @ 22:15:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0