Midsommarklänning?

Följde med Hanna en sväng till Ica och sen satt vi ute och kelade lite med Simba (grannkatt & grann katt!),
sen följde hon med in och lånade ett par plagg till showen nästa vecka, och sen cyklade hon hem med sina
midsommarmatskassar, och jag provar midsommarkläder. Tjoho, lång mening!

Ja nu tänker jag faaan inviga min svarta lååångklänning. Har ju fan haft den i två år utan att använda den.
Den är lite stor, mest i ryggen, men det löste jag lite brutalt med att bryta sönder spännet som satt där och
knöt de banden med varandra istället! Johodå! Den har så snygg djup ringning i ryggen...




För övrigt är den från Lindex, för cirka 2 år sedan som sagt! Skön tunn bomull med ganska tungt fall!
 
Det ska tydligen komma regn & åskskurar i mellansverige imorgon mitt på dan (hurra, där bor jag) men det
ska ju vara varmt och så ändå.. vi ska vara hos Elin & c:o från kl 16 typ, sen får vi väl se om det blir nån
midsommarstång eller nåt tidigare på dan. Beror väl kanske lite på vädret också.. ^^

Annars då? Jodå, hjärtklappning och iskall i bröstet och lite sånt. Trevligt.
Vi bråkade på telefon igår kväll och han slängde på luren och stängde AV mobilen (moget, jag vet) och sen
har vi lixom inte hörts efter det. Eller jo han satte på den sen och sms:ade men då var jag för ledsen för att
vilja svara. Han bad ju inte om ursäkt direkt. Vet inte ens om jag skulle velat svara om han ringde men det
hade ju känts lite bättre om han faktiskt gave a shit. Men just nu känns det mest bara shit, faktiskt.

Jag kan inte bita ihop hårdare, min käke har varit trasig i flera ÅR.
Och jag vill ringa men jag ska inte. Varför ska jag? För att riskera att bli ännu mer ledsen?
Jag lär ju gråta massor ikväll/inatt ändå. Hurra hurra hurra. Glad midsommar.  
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Fin klänning och sommarfin Ida med blommor i håret :)



De där 2000 kronorna tog slut förra månaden, men men det löser sig alltid. Om inte annat lär jag väl vakna till liv och börja bry mig igen, har inte gjort det på flera år nu. Blir ju så när inget spelar någon roll.



Trist att ni bråkat då. Blir ju bara ännu jobbigare då. Vet inte egentligen vad som är bäst heller. Jag och X:et bråkade inte en sekund. Dessutom hade vi kontakt som "vänner" och pratade i telefon dagligen i ett halvår eller så efter att det tog slut. Det sket sig ändå och har gjort ont oändligt många gånger sedan dess. Nu är väl det jobbigaste att inte ha kontakt...

2010-06-24 @ 23:27:02
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Ja, trist när allt är hopplöst. Fast på nåt sätt burkar allt lösa sig ändå förr eller senare.

2010-06-24 @ 23:58:48
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Maria

Låter som om det vore bättre om ni bara bröt rakt av... Även om det skulle vara jobbigt så brukar det vara ännu mer jobbigt att ha kontakt, bråka, tjafsa! Ibland älskar man varann men får det ändå inte att funka, så är det bara...

2010-06-25 @ 09:07:33
Postat av: Ida

Maria - det låter inte ett dugg realistiskt med tanke på vem han är för mig. Men det vet ju ingen. Det syns ju inte utanpå. Det är inte pojkvän/flickvän, göra-slut, tack-&-hej. Det går inte. Även om det i andras ögon skulle var enklast så.

2010-06-25 @ 11:36:29
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag förstår om det känns svårt och jobbigt att göra slut. Jag hade oxå ett av och på förhållande i 5 år och även om vi bråkade hela tiden så kunde jag absolut inte tänka mig att leva utan honom. Men sen tog det slut i alla fall och det kändes faktiskt skönt.. Jag märkte att jag blev en mycke gladare människa! Vi har dock fortfarande kontakt, som vänner. Det funkar såå mycket bättre :)

2010-06-25 @ 12:53:21
Postat av: Maria

Nej, det verkar ju lättare att hålla på och bråka, tjafsa och vela hit och dit hur man ska ha det....?



Och självklart har du rätt i att jag inte "vet vem han är för dig". Men oavsett så tycker inte jag att NÅGOT förhållande där man bara bråkar och sårar varandra är värt att låta fortgå. Även om man har mycket historia med varandra.

2010-06-26 @ 12:46:16
Postat av: Ida

Hej igen Maria.. vad vet du om vi "håller på att bråka & tjafsa"? Det var lixom en engångsgrej det som hände när jag skrev det.. Och jag velar inte om hur jag vill ha det. Och inte han heller uppenbarligen. Bara det att DET just nu är raka motsatser.. : ( Förförhållandet fortgår inte, det är ju redan över. På hans beslut, enbart. Så oavsett om man får "tycka & kommentera som man vill" så verkar det inte som om du har fakta här..

2010-06-26 @ 17:24:18
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0