Mindre cement...

Snart halv tre.. och jag borde sova. Grubblar lite över mina pengar som jag borde fått typ den 27:e
men inte fått ännu! Men inte är jag förvånad, det är ju Försäkringskassan det rör sig om.. Men ändå. Hmpf.
Mina räkningar tar ju lixom inte hänsyn till när jag får utbetalningar, de ska lixom vara betalda redan.
Konstigt va? Jo det tycker jag också.... ^^

Ont i huvudet har jag... men mår bättre än tidigare. Lite mindre cement i hjärtat. Miche ringde och vi pratade
länge länge länge, och på slutet gick det ju ganska bra. Så jag får somna med mindre ångest idag. Skönt.
Han kommer hit nu i juli så vi kan träffas, det kommer bli både svårt och samtidigt bra, för jag vill verkligen
ha honom här. Får se exakt när, det får bli tåg eller via Skjutsgruppen (samåkningsgrupp på Facebook) denna
gång eftersom han ställt av bilen, så inget exakt datum spikat. Men det känns bra med en plan, iallafall.

Jag är så jävla hungrig!! Och trött. Måste äta. Sen typ attacksova.
Bella är crazy och slirar runt här på golvet och jamar som en tok. Okej, du ska få lite uppmärksamhet.
Men först mat. Mat mat mat. (Vad vad vad?)

Åh vad skönt med mindre cement i hjärtat.
It's still there, but mindre. ♥
 



Kolla våra nya snygga "summer edition"-tröjor förresten!

Färgen på bilden till höger stämmer mest överens med verkligheten... ; )
 

Postat av: E

Vad skönt att höra att du mår lite bättre :) (för lite är bättre än inget)



"Break a leg" idag på repet!

2010-06-30 @ 14:23:45
Postat av: carro

fsk är ju inte logiska överhuvudtaget.. vad förbannad man blir..

2010-07-01 @ 00:21:47
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0