M.J

Det blev ingen dusch inatt men klockan hann bli över två innan jag kom i säng ändå.
Gick upp nu, 11:15 och har satt på duschen, släppt ut katten på balkongen och börjat tina kött i micron
som jag glömde ta ur frysen igår! Jävlar. Solen skiner och jag hoppas den gör det länge länge, och att
regnvädret antingen går fort förbi eller uteblir helt.

Michael Jackson, idag är det ett år sedan du lämnade den här världen!
Du får sjunga för mig idag på Spotify. ♥


 

Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Hoppas du får fint väder idag och en riktigt bra midsommar. Här har det börjat mulna så det där med vädret ser inte helt bra ut.

2010-06-25 @ 11:47:06
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0