Onsdag, ja. (denna gång med foton)

Pust, vilken dag! Jag är så svettig! Så vaaaarmt! Men jag klagar inte, för det är rätt skönt.
Trots att min tröja är helt blöt... Tog som sagt med mig en stor filt ner till mötet på Soc
(som för övrigt gick bra och min handläggare är ung och verkar kanonbra)
och lade mig i Klosterparken efteråt. Så himla bra gjort. Slumrade till lite då och då.


Nytt oinflyttat hus vid parken i hamnen. Så jävla fina! Pax! Förstår inte hur bilden blev sne till vänster, dock?




          Jaaa, den här var i förra inlägget men min bikini är så snygg så den får vara med igen: ^^
                        




Låg väl där i en och en halv timme ungefär, sen började jag gå hemåt, med en kisspaus på solariet.
Gick till Lidl och köpte (tack H ♥) yoghurt, pålägg, smör, två bananer och mineralvatten,
och sen ville jag ha glass men de hade ingen som var tillräckligt billig men ändå god (snål-Ida)
så jag gick till Willy's och där hade de GB's 0,5-liters gräddglass för 5:- styck! Tjoho, så jag köpte två.
Och just det, billiga maränger från Lidl. Vilket kalas.

Nu är jag så hungrig så jag dör. Och svettig. Och hur sugen är man då på VARM mat?
Well jag HAR ju ingen annan och jag tänker inte äta glass till middag så nu blir det snart
gnocchi & fiskbullar i hummersås (tack E ♥) på balkongen. Lovesly.

Ikväll vankas det tydligen "kubb & sånt" i Klosterparken med Bea + massa annat folk!
Blir en till lång promenad idag m.a.o! Jag kanske bara sitter på sidan om eftersom jag inte vet
om jag är på kubb-humör eller inte, men hellre det än att sitta hemma och våndas...
 


Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform|

Det låter ju som en helt ok onsdag. Hoppas din kväll blir bra också :)

2010-06-23 @ 18:12:38
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Ph

Inte din bikini som är fin. DU är fin. Utropstecken.

2010-06-24 @ 00:54:38
Postat av: Ida

Jooooe, det är paljetterna som gör det ^^

2010-06-24 @ 17:13:46
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0