Sunday it is, verkligen! Hot hot hot.

Gäsp, gäsp, gäsp. It's my motto.
Kom upp prick klockan 12 och då kändes det ändå TIDIGT, trots att jag snoozat sen klockan 10:30.
Vill ut och lägga mig på gården och sola idag, men först frukost och insmörj och sånt.. undrar om man
skulle ta med Bella ut, men det blir bara bök, och om Simba kommer blir det ju catfight (ha) utan dess like.
Och det kommer jag ju inte palla när jag ligger där helt sömnig och svettig! Hmmm...

Helt ärligt talat är man ju inte speciellt sugen på frukost heller när man mår illa av sitt eget existerande.
(eller icke-existerande, som det mer känns som...)
 

Postat av: carro

awh ida.. hoppas du får en bra söndag ändå...



vilken underbar helt fantastisk bild på bella!



kramar

2010-06-27 @ 12:52:52
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Bella är en riktig modell-katt, alltid så bra poser :)

2010-06-27 @ 13:40:17
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0