Worthless...-ness...?

Om man nu inte kan svara för att man sover när ens flickvän ringer - efter att vi inte pratat i telefon sen i torsdags,
tycker man då inte att det är på sin plats att ringa upp när man vaknar då? Missat samtal - hallå? Eller låter man
flickvännen ringa upp efter en mardrömsnatt och få ett otrevligt "Jag är på jobbet!" till svar? Gör man det?

Och vi har visst helt slutat säga godnatt
och vi har visst helt slutat säga "puss"
och vi ska visst prata när du slutar klockan 15
och tills dess måste jag gå och lägga mig igen
för jag mår så illa
av min egen värdelöshet
så det känns som att jag ska dö


PRATA klockan femton. PRATA. Det låter ju aldrig bra.
Inte "jag ringer dig", utan, vi får PRATA när jag slutat. Klockan femton.
Check. 
 

 

Postat av: carro

åh ida... :( de e så tråkigt med.. Ska man kalla de kriser? Jag hoppas att de löser sig.. Många kramar

2010-06-14 @ 11:06:34
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: carro

nu vet ju inte jag vad ni har för problem, men av egna erfarenheter så är de bra att dra upp problemen till ytan och liksom se: vad är problemen o hur löser vi dom, tillsammans. Jag tycker nästan att de e katasttof att ni inte bor ihop efter så länge, men om han inte vill lämna lund o du inte enköping.. Så blir de ju svårt.. Jag hade nemas problemas att lämna öland jag hann flytta hemifrån först innan jag flytta hit.. Men allt blev lättare då. Jag vill verkligen att de ska lösa sig för er, du om nån är inte ond o förtjänar att må bra kramar

2010-06-14 @ 11:16:26
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Om man sover så vaknar man oftast när ens flickvän ringer, oavsett tid på dygnet. Det spelar ingen roll om man kommer att vara trött och gå som en zombie på jobbet.



Vet hur det känns när det blir så där, hoppas allt löser sig klockan tre då så du får må bäst och känna dig älskad.

2010-06-14 @ 11:33:29
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: linna

vad tråkigt ida. jag vet inte vad jag ska skriva mer än att jag hoppas att det löser sig. jag tycker som sagt att det jag sett verkar ni så söta tillsammans. men efter denna tid kanske ni borde bo tillsammans för att liksom komma vidare. jag hoppas för bådas del att ni kommer ut ur denna svacka. sen får du tänka på att trots allt så tänker inte killar som vi tjejer. tyvärr.

maila av dig om du vill. ska tänka på dig massa idag. kram till dig!

2010-06-14 @ 12:40:48
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Jag förstår inte hur människan beter sig? Sådär berer man sig väl ändå inte?

2010-06-14 @ 16:10:46
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0