Anniversary...

Dagen so far:
Vaknade av alarmet kl 10 och snoozade två gånger, 9 minuter vardera.
Släppde ut Bella på balkongen där hon ligger i solen fortfarande. Mjau!
Sen körde jag Zumba i en svettig kvart, tog en dusch, satte på datorn,
kollade Facebook, kollade bloggkommentarer, och sen blev det frukost!
Nu står jag här igen och sneglar på soffbordet. Det blir nog en knäckemacka också.
Fan att mina äpplen är slut!! Så jäkla goda och krispiga, yum yum..

Elin ville träffas och fika och repa, men jag har ju andra planer:

Dagen to be:
Ska tvätta mellan kl 16 & 20 och innan dess ska jag hinna träffa Eve och dricka kaffe!
Det var typ en månad sedan jag tvättade sist. Det var innan Miche var här, och så hade jag
bokat en tvättid när han var här som vi inte nyttjade.. och sen bokade jag en till när han åkt hem,
och den använde jag inte heller! Fan vad mycket annat viktigt jag har haft för mig då! ^^
Men igår kände jag att det var dags att boka en ny och hade turen att få en redan idag. Tjoho!



DAGEN! Vilken jävla dag. Det här är nästan den jobbigaste dagen av alla.
Hela februari och mars är fulla med dessa "dagar".
Dagen du tog livet av dig, dagen då du efter en veckas medvetslöshet förklaras hjärndöd
och dör igen, din födelsedag, och IDAG. Idag, för TIO ÅR SEDAN förlovade vi oss!
I will always remember... Tio år! Kan inte låta bli att känna mig förvånad över hur snabbt tiden går..
Och ett år senare, då vi skulle fira vår ettårsdag.. då var din begravning. På vår dag. För nio år sedan.
Tänk att en dag som alltid skulle vara så fin och bra också kan kännas så dyster..
Men jag tänker på dig idag, för din och min dag kommer det alltid att vara! Solen skiner på oss idag...
 
Happy 10th anniversary ♥
 

Postat av: Eve

Haha, nej nej, Concerta är direkt centralstimulerande. Alltså, det verkar nästan direkt. :)

2010-03-24 @ 13:19:52
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Carro Hall

Hej gumman! Vad fint du skriver, och du har rätt, det kommer ALLTID vara eran dag, och solen skiner alltid på er! Vet att han tänker lika fina tankar där han är nu om dig! kram

2010-03-24 @ 13:59:19
Postat av: S.

Åh :( <3

2010-03-24 @ 14:54:24
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Linna

usch ida. det låter jättejobbigt.

vad hände? så sorgligt att nån vill ta livet av sig när live ändå en vacker dag kommre att ta slut.

fint skriver du om honom varje gång. så sött av dig.



jag är likadan med dessA tvättider. blö :D

ha en fin dag snyggis

2010-03-24 @ 16:01:43
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Mia

Låt det vara en fin känslosam dag som är er. Livet är obegripligt ibland.

2010-03-24 @ 16:29:07
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Kaosmamman Hanna

Hey love.

Tänker på dig!





Btw, skulle du också träffat eve idag? vi hade också sagt att vi skulle setts. Spännande. :) Fast ja hann inte, kom hem senare än ja trott.

Anyway. Ja vet att dagen varit bajs o blä, men hoppas iaf att du har de någolunda bra. Love you lot!

2010-03-24 @ 19:16:43
URL: http://homeofhanna.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0