Återsken på stan!

Godmorgon! Har snart varit uppe i en TIMME!
Det känns i magtrakten att man drack sex stycken Bacardi Breezers igår.. hmm.
Minns inte riktigt när vi lämnade Joar men vi var iaf där FÖRST! Mohaha.
Och utnyttjade Happy Hour till max. Eller, jag menar, vi var ju i Kairo... ^^

Vi lämnade väl stället runt.. strax efter 23? Halv tolv? Nä så mycket var den kanske inte ens.
Och vi gick till torggrillen och köpte varsin 45-grammare, nästan kvällens bästa! Så hungriga : ) 
Sen gick vi Bergsgatan-vägen upp, och Laura följde med mig en liten bit även på "min" väg men
sen ringde Miche så då blev det godnatt-puss&kram och så skiljdes vi åt.. Var hungrig när jag
kom hem men tänkte att det var lika bra att hoppa i säng på en gång eftersom jag skulle upp tidigt idag!

Så, ett äpple blev det. Kom i säng kl 1.
Och så har jag vaknat säkert 3-4 gånger inatt och kollat på klockan. Suck! 
Så när jag vaknade kl 7:20 och klockan inte skulle ringa förrän 7:40.. så gick jag upp ändå.
Är inte direkt pigg men vi hade ju en gansa sansad kväll ändå... som tur var : )

Nu, en till knäckemacka, sen bättra på gårdagens smink (som alltid är nästan orört),
fram med Återskentröjan och sen ner på stan! Chop chop! Ses där!
 


Postat av: Mia

Du skulle ha stannat längre på Joar och röjt med mig, ju!! :D

2010-03-27 @ 14:52:41
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0