Friluftsdag VS städdag

Ute: snö snö snö snö snö.
Inne: slö slö slö slö slö.

Imorgon kommer Miche och därför måste jag STÄDA idag!
Men det är man inte ALLS sugen på när det är såhär fint väder med sol och allt!
Men vadå, som om jag skulle ha nåt bättre för mig utomhus lixom?
Vadå, värsta friluftsda'n med skridskoåkning och varm choklad i termos kanske? Nej just det...

Nu blir det iallafall frukost i soffan tillsammans med Bella Belsebub,
ska försöka komma på nåt upplägg för dagen.
Jag gissar på det vanliga: Att börja städa lite på alla ställen samtidigt
och få det ännu stökigare än vad det var i utgångsläget. Yeah!
 


Postat av: Eve

En sak i taget, det har jag gjort. Slängt in en maskin tvätt- suttit lite vid datorn- dammtorkat lite och avkalkat kranarna- dricka kaffe och sitta vid datorn- plugga- slöa- vattna blommor- slöa..o.s.v. Det går ju alldeles utmärkt att göra så!

2010-03-02 @ 12:42:55
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Eve

Oh yes I have! och nu kollar jag på ett superkul avsnitt av Oprah. Ellen är med. Och jag bara skrattar. Man hinner med om man är snabb. : Men helst av allt vill jag dammsuga...det är nästan så att jag vill krypa runt på govlet och sopa ihop allt damm med händerna. haha.

2010-03-02 @ 13:27:04
URL: http://eveseden.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0