Heh?

Zzzzz:et håller i sig, eller rättare sagt så kom det TILLBAKA och just nu är det som värst!
Får nog dra i mig lite kaffe och Hannas hembakade muffins så jag orkar hålla mig vaken kvällen ut.
Övningen gick jättebra och vi fick sju nya koreografier! Wohoo!
Dagens minuspoäng går till - förutom min tröttma - all SNÖ som fallit hela dagen! Buuu!
Igår var det vår och idag är det lixom decimeterdjup snö. Whatta funk? I'm SO not up for this. 


Sista bilden: the view from the top floor.. snö snö snö snö snö snö åt alla möjliga håll!

Hemma såg det ut såhär och det blåste verkligen massor! 



Postat av: Storasyster Annie

Ja herregud, idag har det verklligen blivit vinter IGEN!

Hade också värsta vårfeelingen igår, sol och värme och snödropparna hade kikat fram vid kökstrappan :-)



Bestämde att vi skulle åka till Plantagen idag och handla lite vårblommor, men tjena vad det lockade i morse liksom.

Jaja, nu gjorde vi ju det iaf, men det var inte rilktigt samma känsla som vi hade igår. Typ snöstorm (jo, här har det fanimej snöat och blåst ordentligt!)och kallt ute.

Kram kram :-)

2010-03-21 @ 17:58:37
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Det blev vinter här med idag, inge kul alls. Somnade på soffan gjorde jag också... Hembakade muffins låter gott :) Ha en bra kväll!

2010-03-21 @ 18:52:13
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0