I samarbete med?

ÅÅÅÅHHH! Jag orkar inte vara arg mer men vad fan har jag för val!?
Kan ingenting bara flyta på som det ska??

Dagens klockrena exempel presenteras i samarbete med Försäkringskassan!
Eller vad säger jag, jag menar ju såklart HELT UTAN SAMARBETE!!
Fick förvisso utbetalning på rätt dag denna månad, men inte nog med att det var 400 spänn för lite,
det var dessutom på UTBETALNINGSAVI fastän jag för längesen skickade in "anmälan om konto"!!
Jag ska inte HAAA fler avier!! Jag ska ha det insatt på mitt konto!! Fattar de ingenting? Det kostar
mig 50 jävla spänn varenda gång jag ska sätta in pengar på min egen bank, och dessutom måste
jag ju TA MIG till banken vilket är en halvtimmes promenad x 2, och varenda gång så säger han/hon
i kassan "Du borde skicka in en såndär blankett om att få det direkt till kontot" och varenda gång så
får jag svara "Men jag haaaaar ju det!" - och nu ligger en jävla avi här igen.
Jag blir helt galen. Och då måste man såklart RINGA, och vara "NUMMER 163 I KÖN" och jag får så
mycket psykbryt på det här så jag orkar fan inte!! Orkar inte vara arg mer! Vilken skitvecka det här är!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 


Postat av: Mia

Alltså FK kan ju dra sig i lilla snorren. Har något dom gjort funkat nån enda gång eller? Uscha ^^

2010-03-26 @ 15:29:35
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Linn

Men ida!! Du har väl nordea?! Säg till människan i kassan att skicka uppdrag till fk att du vill ha det insatt på ditt nordeakonto. det KAN de göra!!!

2010-03-27 @ 18:38:52
Postat av: Runarkaja

Good web with cool info. Thanks.

2010-12-26 @ 16:34:12
URL: http://runarkaja.blog24h.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0