Nångång ska ju vara den första...

Jag presenterar, mitt livs första arga tvättstugelapp!


Lite sådär lagom bittert, på ett A4-papper.
Nåja, jag klagar ju inte över bortglömd luddborttagning, det här är mer för att nästa person ska
slippa göra som jag; lägga in hundra kilo blöt tvätt och försöka torka den.. Tänk att den som tvättade
innan mig inte kunde vara lika snäll som jag och berätta detta!? Det hade besparat mig en hel del energi.
Och plats i sovrummet.



Vet fortfarande inte om jag ska våga gå och handla, och riskera nästa motgång.
Typ halka och bryta nacken / inte kunna betala för varorna / att allt jag ska ha är slut /
att hamna bakom en tjurig tant (eller hur Mia O!!) / att kassaapparaten går sönder när jag ska
handla (tro mig, DET har hänt två gånger i samma affär vid två olika tillfällen!!) eller nåt annat!
Den här dagen går jag ju tydligen inte säker.. Och jag som precis tänkte ställa mig på en barstol
och plocka ner gardiner på balkongen. Vi får väl se om jag överlever det?
 


Postat av: Carro

dumt med torktumlaren.. MEN du har typ en av de snyggaste handstilarna!

2010-03-24 @ 21:35:02
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Mia

Men gah, vad irriterande. Jag hatar när man inte får tvätten torr!! :<



Tack för den fina kommentaren förresten, kaffe nån dag är givet ;)



Hoppas att ingen tant tog kol på dig :P

2010-03-24 @ 21:57:38
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0