Nothing at all.

Stor idé att jag klädde på mig och sminkade mig. Eller ens gick upp.
Jag missade ju ändå all den tid som uppenbarligen var avsatt för umgänge,
och sen var det visst försent. Jahapp. Att jag inte visste det tidigare!

Dagens att-göra: NOTHING.

Men Mia sms:ade och frågade om jag vill följa med henne & Karin och fika imorgon
(känns som om jag bad om det lite i hennes blogg häromdan, but still) och jag ba JAAA!
Så jävla gärna. I'm so fucking lonely och uttråkad.

Nu blir det lunch bestående av nudlar med lite nerchoppad lövbiff. Fancy-schmancy. Party on, Wayne.
 

Postat av: Mia

Men nooo, det bad du inte alls om serru! Jag och Karin pratade om det sist vi fikade, för då hade hon mött dig innan :D

2010-03-17 @ 17:14:55
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: turbotanten

du lever ju upp till orden? =) så varse god och tacka dig själv =) ne,har ingen blogg, men har bdb(tusen år sen jag laddade upp bilder iof),fb och lite så =) jag hittar inte inlägget igen,nu när jag skulle svara på det :S så jag läste ju ditt svar iaf =) som sagt, du är inte ensam =) även om det kan kännas så,speciellt en sorgens dag...ta hand om dig idag och gör det du mår bra av. du är stark. kram på

2010-03-17 @ 17:18:00
Postat av: turbotanten

sorry,hade ju iof bara tänkt skriva att jag inte hade blogg. men nu vet du ju iaf =) menade inte att verka vara påträngande eller så.

2010-03-17 @ 17:22:48
Postat av: Ida

Turbo - ingen fara, det har du inte varit! Tack, hittills har jag dock inte gjort ett skit som får mig att må bättre, jag har STÄDAT! Men ändå.. det får mig att må bättre i slutändan, när det blir finare.. ^^

2010-03-17 @ 17:52:56
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Mia

Absolut ine! :D Vi ska bara ha det trevligt och vara onyttiga :D

2010-03-17 @ 17:58:07
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Frida

Party on Garth!

2010-03-18 @ 17:31:29
URL: http://pavlovna.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0