Storm



Trotsade vädret och fick snö innanför kläderna. Gav mig av till Eve efter sköterskebesöket
och fick ännu mer snö innanför kläderna. Och väldigt mycket i ögonen. Men hos Eve fick jag
lunch och fika så det var nog värt det! Sen kollade vi på This is it - den var helt fabulous! ♥
Sen har vi glott på det mesta på TV, lyssnat på massa musik på datorn och bara hängt.

Fick skjuts hem, tjoho! Så slapp jag ge mig ut i stormen igen.
Hemma hade Bella gömt sig under kuddarna i soffan och då vet man ju vad hon gjort...
Och oftast VAR hon gjort det också - på vardagsrumsmattan. Och bingo! Hej kissfläck.
Skrubba skrubba. Sen när jag skulle leta fram henne för att skälla på henne så blev hon
- ironiskt nog - så skamsen att hon... *trumvirvel*... kissade på sig!! Hurra! Så då var det
även kiss i soffan!! Jag blev helt galen och sprang efter papper medan hon sprang och 
gömde sig bland skorna i skohyllan. Jävla idiot. Fan vad jag hatar att ha det såhär, men
jag älskar henne så jävla mycket så jag skulle inte kunna tänka mig att vara utan henne!
Jag skulle ÄLSKA att vara utan kattkiss, men inte utan min älskade lilla tjej!!
Och vad gör man då? Kör med kattblöja? Låser in henne i badrummet? Nä, det går ju inte...

: (

Stormen i mitt huvud är stormigare än alla andra stormiga stormar samtidigt.
 


Postat av: Evelina

Jag trotsade stormen och gick till Supermarket idag, men efter det valde jag att stanne inne. Vill inte gå ut i onödan. :)

2010-03-01 @ 19:55:15
URL: http://zooot.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet utan kattpiss

Går det inte att ha kateter (katt eter) på en katt? Då är det ju bara att byta påse när den blir full.

2010-03-01 @ 20:05:14
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Kattblöja kanske kan fungera trots allt? Minsta "up and go" och så gör man hål för svansen så den inte är i vägen. Finns ju katter som får gå i kläder, strut och annat så varför inte en blöja?

2010-03-01 @ 20:21:56
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Ph

Men maila de där nångång dåååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå?

2010-03-02 @ 01:48:47
Postat av: Hanna

testat att ställa matskålen på mattan efter att hon kissat där? en kompis katt gjorde precis som Bella och det knepet funkade på den katten. hon testade först att ställa lådan på mattan ett tag, men den katten sket i det :) kanske kan vara värt att testa något av det, om du inte gjort det tidigare då, vill säga?



2010-03-02 @ 08:58:59
URL: http://hannice.blogg.se/
Postat av: Nicolaykristin

Lots of great info, keep up the good work!

2011-04-05 @ 09:42:38
URL: http://nicolaykristin.blogfeaturing.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0