Thoughts...

Hungrig/sugen på att käka. Vad som helst, nästan. Typ lite salt-cravings,
tänk spagetti & köttfärssås, typ! Men det har jag ju inte.. och klockan är efter halv tolv,
då kan (bör) man ju inte äta. Och middag har jag redan ätit, hos Elin & Herman, strax
efter kl 18. Fatta vad längesen! Så jag åt lite yoghurt.. och sen en muffin.
Och nu ba.. ehh.. nudlar? NEJ, tänker mitt sunda förnuft, INGA nudlar.

Vilka problem man har.
Men det är Sex and the city på TV,
och katten är helt fluffig och gosig efter kvällens bad,
och trots att hon besudlat mattan även denna kväll 
så tänker jag pussa och kela med min fina katt,
för hon är min trogna älskling genom allt!

Vad ska man göra med livet?
Känner mig rejält vilsen nu...
Du där, och jag här.
Var ska vi börja?
Och hur, och NÄR?
 


Förresten hade jag en jättemysig fika med Thess & Karin idag, på Wickmans.
Great, I needed. Kaffe x2 och delicatoboll* - check!
*(kanske inte lika needed men ändå)
 

Postat av: Erika

Inte för att jag har något med det att göra egentligen och jag fattar att det är personligt och så, men är "du där" Miche? Still Him with a capital H after all these years?



Kram på dig!

2010-04-01 @ 00:27:16
URL: http://mizzboracay.blogg.se/
Postat av: Erika

Sist jag läste din blogg (på lunar) bodde ni ihop har jag för mig? Vad hände med det? =/

2010-04-01 @ 01:32:48
URL: http://mizzboracay.blogg.se/
Postat av: shirin

Oh no, vad har jag missat?! Vilken kanal visar Sex and the city så sent? Säkert en kanal jag inte har mutter mutter

2010-04-01 @ 01:56:25
URL: http://shirins.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0