Tisdagsångest.

Dagens planer var att stanna hemma och städa. För jag smet ju ifrån det igår.
Och inatt bestämde Philip & jag att han skulle komma hit efter sitt jobb, typ kl 15.
Men han fick visst ett sista-minuten-jobb inbokat, så vi ställde in.
Istället hängde jag med H ner på stan, och träffade E, vi gick till Arbetsförmedlingen och hängde
där en stund (the new place to häng, lixom), sen blev det en MASSA kaffe på Magnifik, iallafall
för min del som drack tre koppar. Och kissade två. Och sen lite gå-på-stan.

Sen blev jag helt sajko-snurrig. Kanske lite lunch skulle suttit fint?
Blev ju bara en halv macka till frulle. Nu är klockan 17:31 och jag har fortfarande inte ätit.
Tryckte i mig ett äpple nyss och hoppas på underverk! Philip bestämde sig för att komma hit
ändå så jag väntar honom.. typ närsomhelst.. Har megaångest över det, eftersom jag alltså
fortfarande INTE städat!! Nog för att jag moppade golvet i hela lägenheten inatt kl halv ett..
UTAN att ha dammsugit innan.. but still! Så jääävla stökigt! Och katten har kontrat med att
kissa på mattan medan jag varit borta - för att lixom maxa ångesten ytterligare - och köket
ser ut som en begravningsplats för all disk från den här sidan av 2000-talet!! Sååå tragiskt!!
Undrar om Philip vill hänga på Donken resten av kvällen.. fast det blir svårt att gå igenom
foton därifrån.. som vi ska göra.. från datorn.. Uhuhu.

My hands and knees are so shaky.
Bög-ångest.
 



Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: Hade du inte sagt det så hade jag inte märkt något. Syns det inte så finns det inte :)

2010-03-16 @ 18:06:22
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Sv: Du har koll på läget :)

2010-03-16 @ 18:31:38
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Denise

Make up store? I live Norberg, närmaste ligger i Västerås.. Snedskuren ögonbrunspenna? Aldrig hört talas om. Oj oJ . Jo jag vill ha en make up skola!

Ha det bäst =) / dAJNAJS

2010-03-16 @ 19:36:21
URL: http://methylenedioxymetham.blogg.se/
Postat av: Niclas

Ida...jag tror du e knäpp...hehehe

du har inte funderat på att skaffa ett liv=)

2010-03-16 @ 21:30:45
Postat av: Niclas

Jag har fått i uppgift att knuffa ner dej till en kille i skåne(lr nåt)...tror d skulle va nåt för dej=)..kram

2010-03-16 @ 22:25:05
Postat av: Ida

Pfft! Han kan knuffa upp sig hit tycker jag ^^

2010-03-16 @ 23:48:10
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0