Tisdagsrep - check!

Tack Ingrid för skjutsen hem! ♥

Trött i fötterna (som tack vare Capezio-skorna inte luktar tårta) och trött i halsen, trött i armar och ben.
Men eftersom detta är min absoluta favoritsysselsättning så är det smällar man får ta! : )
Snackar såklart om kvällens rep inför Teddan. Nu har fredagsbiljetterna helt tagit slut på Gestbloms så
vi har fått lämna TILLBAKA de biljetter vi ska sälja personligen! Nice!! Nu har jag endast sex stycken
biljetter kvar i mitt lilla kuvert, till lördagens andra föreställning. Kom igen, bestäm er nu och KÖP!!
Alltså, lördag den 24:e april kl. 20, i Västerledskyrkan, Ted Gärdestad-konsert! Come see, come see!



Så jävla snygg! I made, I made! : D Höhö. Kika in i vår Återskenblogg också and see it again.
Jag försöker vara så aktiv jag kan där också.. ^^

När jag kom hem släppte jag ut Bellan från badrummet (hon får vara där när jag är borta nu igen
eftersom hon dummat sig och lekt kattlåda på vardagsrumsmattan på sistone)
och hon hann nog
inte vara ute i mer än en hel MINUT innan hon kissat i soffan. SUCK. Jag vet redan vad ni ska säga nu,
så gör det inte. Typiskt typiskt typiskt när jag tidigare idag spelade in världens mysvideo med henne.
Äkta kärlek, rakt igenom. Den dagen hon inte finns hos mig vet jag inte vad jag gör.
Ingen pojkvän som vill bo här, ingen katt kvar.. vad händer med mig då? : (

Ska se om jag får nån ordning på den jävla videon, sajten ville inte förmedla någon när jag
försökte tidigare idag. Suck. Nu känns det ju lite halvdumt.. eftersom jag är så besviken på henne..
Nå, vad sägs om middag?
 


Postat av: Eve

Vi har du ju! Forever and ever!

2010-03-23 @ 23:18:42
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Ph

Maila! säger jag.

2010-03-24 @ 02:23:32
Postat av: Mia

Jobbigt med Bella :( Hoppas det går över snart så att hon lägger av med att besudla din soffa :O Hon är ju så söööt :)

2010-03-24 @ 07:24:22
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: Linna

nej va trist med Bellsklingen. inte kissa i mattes soffa sådär.



linsbehållarna ovan rokkade. haha :D PUSS

2010-03-24 @ 08:26:15
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0