Update ala samarbete

....och sen kom jag äntligen fram och har nu fått prata med två damer (med nästan samma röst,
trodde ett tag att hon kopplat vidare till sig själv!)
och den första kunde ju klart och tydligt se
mitt registrerade konto och den andra hittade efter några klick att mitt konto varit registrerat
sedan 2002!! Och hallå, VARFÖR får jag då avier, kan man undra? Mitt konto HAR alltså varit
registrerat i ÅTTA ÅR, och sen anmäler jag PÅ NYTT, och ÄNDÅ funkar det inte?

Vad ska man säga?
Någon som är förvånad?


Nope, inte jag heller.
Men nu har hon fixat det, så "nästa månad ska det funka".
Men great då. Vem vill stå för alla 50-lappar det kostat mig?
Och vadå nästa månad... har jag ens någon ersättning då?
Men vad bra, nu har de iallafall ett konto att INTE sätta in pengar på.
Just like forever.
 


Postat av: Jennie

Läs vad fint min systeryster har skrivit till Dawid på hennes blogg.

www.ezenhall.blogg.se

2010-03-26 @ 15:07:25
Postat av: Emilianann

many thanks for your dedications to this world

2011-02-05 @ 13:54:13
URL: http://emilianann.blog24h.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0