Västerås, kalas & Mello-final!

Shit vad trött jag är! Borde inte loggat in här, borde kraschlandat i sängen istället.
För om jag ska skriva om den här dan behövs massa skriv och inte minst BILDER -
för det har jag tagit massor! Vet inte om jag överlever / håller mig vaken under tiden
det tar att ladda upp dem... Zzzz.....

Började dagen som sagt med en Västerås-trip med två av mina fina systrar, Hanna & Elin
Vi var först på Ikea där jag köpte två badlakan på Ikeakontot (love you!), och de andra
småhandlade också lite krimskrams. Efter korv-med-bröd-fika åkte vi vidare till Nordik där
jag & Hanna köpte present till syster Åsa, och glodde på allt annat fint..
Sen till Rusta, och där köpte jag ceriserosa påskfjädrar, paketsnöre, och godis till alla. Yey!

Bilder, yes!:


Haha, så rolig bild! Skitliten soffa på Nordik som t.o.m pyttelilla Hanna såg ut som en jätte i! ^^





Sen hjälpte Bella mig att slå in paketet till Åsa, innehållandes en "frukostbricka" som vi plockade ihop
från Cult Design med mjölkkanna, sockerskål, ljusstake och liten skål. Snyggt! : ) Från mig & Hanna alltså.



Sen blev det kalajs!






Linette, Maja & Leo hade en egen maskerad:






                        
                        

                      Grabbarna dansar loss till Melodifestivalen - damn att bilden blev suddig!!
            

 
Vilken tid det tog! Gah!

Efter kalaset fick man "som vanligt" med sig ett folietäckt fat med leftover-fika, massor!
Suck, I really don't need... ^^ Och vad säger man om Mello då? Jag tyckte bäst om Salem Al Fakir
och garvade högt åt hans "kupp" - ni såg väl Björn vid flygeln på slutet? ; D Mohahaha! ♥
Sen tycker jag att Herr Saade hade en bra helhet - söt kille med rätt bra låt, bra röst, och dansant som fan!
Han hade kanske klarat sig bra i Eurovision.. Men nu vann söta lilla Anna, med sin visserligen bra låt, men
jag tror hon kommer få ett tufft motstånd i Norge. Men man vet aldrig!

Nu är jag sååååå trött, den där kraschlandningen i sängen väntar!
Godnatt lovers! ♥
 


Postat av: S.

Gratta Åsa i efterskott! :)

2010-03-14 @ 09:33:09
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lina

jag använder också ordet bögigt.. som du kanske såg ;) men de är knappast mitt favoritord. :p

2010-03-14 @ 11:28:07
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Tagealbertine

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 12:50:24
URL: http://tagealbertine.blog13.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0