Att bekanta sig med två söta illrar!

Hmm, det var visst lite bilder kvar, från igår kväll. Men bara några stycken.

Miche & jag kunde inte enas om det skulle bli, eller vad det skulle bli till middag.
Jag köpte en skitstor honungsmelon för 40 spänn ( lite drygt två kilo) och en fin ananas för en tia,
och skar upp värsta fruktfaktet. Delicious! Men fan vad kämpigt det är att slajsa upp en ananas alltså..





                                                         Min lilla "familj".. ♥

Miche köpte 4 stycken McChicken junior, som vi käkade framför Animalympics - eller Zoolympiska spelen
som den heter på svenska, iallafall på vår videokassett hemma när vi var små! Nostalgi AB!
Sen käkade vi melon och färsk ananas tills vi fick skavsår på tungan, på riktigt!


Idag efter att Miche åkte hem så lyckades jag GANSKA bra med att hålla mig vaken. Ganska.
Efter att jag hade sminkat mig så somnade jag i soffan. D'oh! Men bara typ 30-40 minuter.
Då blev jag om möjligt ännu tröttare. Powernaps funkar lixom inte på mig!!
Sen klädde jag på mig och gick till Eve (med en liten avstickare till Lidl där jag köpte det mesta som var
täckt med choklad)
och på vägen dit så hände en sån sjuk grej! Jag gick typ hundra meter bakom en tjej/kvinna,
och sen började jag närma mig henne för att "köra om" och tänkte att "hoppas hon inte blir rädd nu när jag
kommer gående så här fort
". And believe me hur överraskad JAG blev när denne vänder sig om när jag är
typ en meter ifrån, och säger "BU!" - och jag har ingen aning om vem människan är! Whatta hell? Jag typ
garvar till lite och hon gör nån sorts "hehe"-läte. Eh? Vad hände nyss? Och sen när jag gick om henne så
märkte jag hur hon började gå fortare och jag tänkte att "nu blir jag fan mördad här på Toyotas parkering",
och började även jag gå snabbare. Sjukt. Och jag som var rädd att hon skulle bli rädd för mig. Sjukt sjukt.

Anywhore, sen kom jag hem till Eve & Robin och fick hälsa på nya husdjuren!
Wohoo! Illrarna Zeke & Oliver var inte alls blyga utan kom och nosade, dök ner i mina skor, och klättrade
på mina ben. Så coola. Jag matade dem med kalkon - hemskt uppskattat - och hade en av dem i knät.
(Don't ask vilken, jag kan inte skilja dem åt ännu..) ^^


                       Den ena på djupdykning i min sko, den andra på väg uppför mitt ben!




                              De snabba jävlarna sprang ifrån kameran hela tiden.. ^^
 (och för övrigt så är en springande iller bland det sötaste som finns! Skump skump skump!)
 

Nu ska jag dra mig bortåt sängkammaren (hahaha) där jag ska ägna mig åt lyxläsning x 2!
Både Hus & Hem och Ikea Family Live kom i brevlådan idag! Tjohooo! Godnatt, lovers! ♥
  

Postat av: Linna

vilka söta illrar.

men du. va knasigt det var med hon som sa Bu! jag hade nog dött eller nåt. en sak om du kände henne men sådär? lite knasigt tycker jag xD



usch ja kärlek är KÄMPIGT. utan att mena nåt med det kan jag ibland känna att det vore ltätare att bara vara själv. men det vill jag inte. men lättare vore det ja.

2010-03-09 @ 08:43:39
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Carro

JA VILL OCKSÅ HA EN ILLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-09 @ 11:23:47
Postat av: Carro

Men fy fan vilken läskig tjej/kvinna.. gaaaaaaaaah.. very SCARY.. usch...

2010-03-09 @ 11:33:43
Postat av: Eve

Oh yeah! Det sötaste som finns....är typ allt de gör när de är vakna! Haha.

2010-03-09 @ 13:08:19
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Sara

Visst är de underbara Zeke och Ollie! Saknar dem!

2010-03-09 @ 14:37:55
URL: http://aveveritas.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0