Don't take away my magazine!

Ha! Det var MENINGEN att jag skulle vänta med att gå upp idag!
Tänkte gå upp klockan 10 först men var så trött eftersom jag inte somnade förrän typ 3,
och dessutom var det trist väder så jag ställde klockan på 11. Men då hade jag inte heller lust.
Så ställde klockan på 12. Klockan 12 släppte jag in Bella i sovrummet och hon hoppade upp i
sängen och ville sova på min arm så då somnade jag om.. där sov vi ihop till kl 12:27.
Vaknade då hon lämnade sängen. "Man! Nu måste jag gå upp." Och NU kom solen! : )

Ringde Hus & Hem för att fråga om det gick att ändra betalsätt på prenumerationen, eftersom det faktiskt
var en räkning jag inte kunde betala igår. Prenumerationen. På 349:-/halvår eller 549:-/helår. Och det här
är ju min enda "vardagslyx" som jag absolut inte vill släppa. Men den schyssta tjejen hjälpte mig så nu kan
jag istället betala tidningarna en och en när de kommer, så blir det visserligen dyrare om man slår ut det på
ett helt år, men mindre summor åt gången.. and I think it's worth it... Nu kan jag iallafall fortsätta! : D

Nu; frukost!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0