En liten trevlig lila kub.

Hanna & Leo tittade förbi efter dagishämtning, och de stack nyss hem. Så de var väl här i lite drygt två timmar?
Jag hade nyss käkat frukost (sent, jo tack jag vet) och fick snabba mig med påklädning.. haha. Leo pratade igår
om att han ville komma och spela TV-spel hos mig och har nu plöjt igenom både Sonic, Zelda & Mario Sunshine.
På bästa Gamecuben såklart.. : ) Hanna & jag drack kaffe och Leo fick lite mellismacka.

På lördag är det karneval!! Är det bara jag som vill vara med och klä ut mig eller?!
Tråkiga jävlar. Kom igen nu! ; D Har dragit fram en massa roliga kläder som ligger
utspridda över typ hela sovrummet just nu. Men man vill ju alltid ha nåt nytt.. 
 


Postat av: Carro

dina utklädningar är ju så BÄST, och du är sjukt söt som smurf :D



har skickat din vinst-present idag, med lite tur kanske den kommer i morrn..

2010-05-31 @ 19:14:37
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Emelie

Klart du ska gå och ta med dig så många som möjligt!!! Syster min som håller i Karnevalen och dem blir så glada om många vill gå. Tyvärr är jag borta på rugby på lördag, men har hjälpt syrran med saker till Karnevalen nu i veckan. Ha så skoj på lördag!

2010-06-01 @ 13:30:15
URL: http://www.e-city.se/web/onside/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0