Foto-orgie del 1 (dag 1)

Här börjar vi.. i torsdags, strax innan jag skulle ta tåget ner till Miche.. diskade klart det sista (nåja, det var väl
typ två tre grejer kvar på diskbänken men det orkade/hann jag inte bry mig om)
och fick ett HM-paket i dörren
av brevbäraren innehållandes min nya väska och en stor tröja! Hey! Kom så himla lägligt, jag flyttade in i väskan
på en gång och tröjan hade jag på mig på tåget.. det var så sjukt varmt. Sjukt sjukt sjukt.


                        
                         

Till vänster: nyöppnade Max! Som öppnade samma dag som jag åkte. Har inte hunnit besöka dem än, och där
jobbar alltså min bästa Bea som.. chefsassistent? ^^ Best of all: det ligger typ 200 meter från mitt hus. Hoho!
 
Tåget gick hemifrån klockan 15:13 och jag kom fram till Lund klockan 22:15, och då var jag så less på att åka tåg
så jag funderade på att stanna kvar föralltid! Typ. Vi hämtade mat från MAX (haha) och käkade framför tv:n och
glodde nån film eller nåt, jag har glömt. Kan säkert ha varit då vi glodde en massa Family Guy. But who cares.

 
 


Postat av: Eve

Värsta fina väskan! Jag köpte ju en för typ en månad sen från Lindex, svart med nitar..och den är redan paj, fodret som svek. Måh!



Jag har inte heller varit på MAX än. Vi får ta en raid där nåndag!

2010-05-26 @ 13:23:46
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: linna

vad söt du är som svarade på allt gosida! ^^ ♥

du ska veta att trots att vi inte är vänner vänner ( ellre vad man ska kalla det för ;)) tänker jag ofta på dig o hoppas att du har det fint! s¨kul att man kan lära känna varandra på det här sättet :) ( jag skriver iofs inte så mkt i min blogg men undrar du nåt är det bara att fråga! )

haha nu blir jag jättenyfiken på vem det är du tycker jag är lik - hoppas du kommer på det! :)

och tack för att du höll med min farfar om lite likheter med Sofia Lorens ^^

och väskan kommer jag lätt smita in o kika efter.. hurra för HM konto i say!

stor kram på dig!

2010-05-26 @ 13:30:37
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: Patrik | Bloggliv.WS | Livet i Bloggform

Härligt med så nära till MAX... är lite avis...

2010-05-26 @ 13:32:37
URL: http://bloggliv.ws

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0