Foto-orgie del 3 (dag 3) plus bonussmurfar.

Vi joinade den stora skaran folk som tittade på karnevalståget, på lördagen runt kl 14, och mötte upp
Miches kompis Micis, hennes pojkvän och lite annat folk. Solen tittade fram efter en stund och det blev
sjukt varmt! Vi fick nog alla lite ny färg i ansiktet..


                                      

Här kommer även Miches film från tåget, om ni missade den:


Sen åkte vi och handlade inför kvällens grillfest hos Micis, och sen hem för lite snabblunch med kyckling & sallad.


Vi dök upp hos Micis typ 19:40, och intog grillen! Eftersom vädret hade varit helt sjukt nice på dan så klädde jag
mig för solig kväll på deras altan, men på kvällen blev det KALLT! 12 grader och en sjujävla dimma! Det såg helt
sjukt ut, som en skräckfilm! Dimman bildligt talat rullade in över trädgården och vi flyttade in och lekte lekar runt
bordet istället. Senare på kvällen trotsade vi fukten och kylan och gick ut ändå för lite utomhuslekar, men då hade
jag givtevis dragit på mig huvudvärk. Miche som var sjuk fick vara domare och jag fotade med lånekameran, fast
eftersom det var så mörkt och dimmigt så gick det knappt.. Men Miche får allt skicka över några bilder till mig så
jag kan slänga in här!  

           
Såhär ser mina utomhusbilder ut, tack vare lite uppljusning i Photoshop.. kolla fukten i luften!!
( Vi leker "Irländsk julafton" som går ut på att man ska snurra typ hur många varv som helst - runt sig själv och
i detta fall med hjälp av en krocketklubba som man sprang med huvudet emot - sen ska man springa tillbaka mot
sitt lag, och det var så sjukt kul att kolla på! Folk sprang in i träd, ramlade rakt in i buskage och tappade glasögon
och hela faderullan! Fast glasögonen upphittades igen... ^^ Mohahahaha..)



                        


Förresten är det karnevalståg här i Enköping nästa helg, är det bara jag som vill klä ut mig som fan?!
Sist jag var med och deltog (2 år sedan) var det i smurf-oufit.... ^^


Postat av: Tösens ☆ Mamma

När exakt, datum tid är de karneval? Jag och inte har någon koll alls.

2010-05-26 @ 15:49:50
URL: http://oinkoink.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:använder inte glas.. de står bara i den där.. suger upp vatten i munnen med borsten istället :P när jag sköljer :P

2010-05-26 @ 16:44:39
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: Charlie Bernadotte

sv:använder inte glas.. de står bara i den där.. suger upp vatten i munnen med borsten istället :P när jag sköljer :P

2010-05-26 @ 16:44:50
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: Charlie Bernadotte

men varför blev det två? :O

2010-05-26 @ 16:45:28
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0