Foto-orgie del 5 (dag 5 & 6)

På söndagkvällen kollade jag på en skräckis medan Miche typ inte vågade kolla och satt och halvsov framför sin
laptop, så himla omanligt & ickehjälteaktig! ^^ Det var "The haunting in Connecticut" som gick på tv, givetvis
kollade jag på den fastän klockan var över midnatt och jag var lite lonely i soffan.. men den var bra.. och läskig!
Stundtals lite VÄL överdriven, men så är det ju ofta.. lalala.
Somnade sjukt sent och trodde jag skulle se döingar i speglarna men det gick bra. På måndagen (ehh nu har jag
lite svårt att minnas vad vi sysslat med egentligen)....
just det, vi var på Nova! Alltså ett köpcentrum. Det har jag
ju redan bloggat om. Med bilder. Det var där jag blev kär i klänningen (som inte fanns inatt på onlineshoppen, och
dessutom var med i en sommarkatalog som kom IDAG! Grrr..)
och shortsen.. och fattig är jag som vanligt. Pank.

På kvällen var det dags för Ida att få följa med på fotbollsmatch på Swedbankstadion (?) i Malmö, jag var väl inte
direkt det minsta positiv till detta och började fan nästan grina i bilen då jag fattade att det var STÅPLATS.
Herregud. Men jag hade rätt kul. Det var mycket roligare att glo på livefotboll än att se det på tv. (Och ni behöver
alltså inte predika om fotboll, jag ÄR gammal spelare.. ^^)
Det var en ny spelare i laget som var 17 år och han
gjorde matchens två mål! Och Malmö vann över Brommapojkarna med 2-1. Woop woop! Miche var lyrisk.

            

                    Det var kallt som fan så jag hade lånat både tjocktröja och jacka av Miche.. 

            

           
                                                                      Buähh, glömde min halsduk i Lund... : (

Sen på kvällen blev det skräckis igen, med hamburgare & sallad på tallriken.. denna gång blev det "Antichrist"
på Miches initiativ, den skulle tydligen vara omtalat hemsk.. Lars von Trier som gjort filmen.. och hello. Läskig?
Jodå, mot slutet var den rejält obehaglig. Men mest av allt var den... konstig. Rakt igenom. Vet inte ens om jag
ska säga att den var bra, jag hade nog förväntat mig mer! Men men. Ser fram emot den där.. också omtalade..
vad hette den nu, jo - "The Human Centipede". Den verkar helt jävla awful. Måste se. Om jag vågar.
Hemma.
Med lampan tänd.
Och utan ljud.
Hehe.


På tisdagen var det dags för mig att åka hem och vi spenderade hela dan hemma, Miche hämtade thaimat och
vi satt mest framför tv:n, och sen gick mitt tåg kl 16:32 från Lund. Hemma 22:45. Zzzz....




             

                  Och som sagt var det skönt att komma hem men klart jag saknar min Miche... ♥
 


Postat av: Maja Lilja

Oohhh "the human centipied" verkar vara så jäkla äcklig... vi har den nerladdad men vet inte om jag vill se den för den verkar så äcklig... liksom han opererar fast dem mun mot rumpa typ... men lite nyfiken är man allt ;)

vi har oxå "the book of Eli" ska lätt se den nu när du ha rekomenderat den ;)

2010-05-26 @ 19:59:42
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Storasyster Annie

Låter som att du hade en ganska bra Skånetripp :-)

Jag har sett The Human Centipede, och den är inte alls särskilt läskig. Bara knäpp faktiskt. Länge sen jag såg en film som varit så omtalad, och blivit såå besviken sen.

2010-05-26 @ 20:02:42
Postat av: Ida

Vaa, är det sant? Den ser ju sjukt creepy ut på trailern! Men okej, då kanske jag vågar se den.. utan att kräkas.. det ska tydligen ha varit mycket kräkor runtom i biosalongerna, eller var de kanske överkänsliga? ^^ Puss syster!

2010-05-26 @ 21:14:16
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Eve

Och nu har jag typ drunknat i bilder. Måste kolla igenom lite mer noga när jag fått lite sömn.

2010-05-26 @ 23:06:26
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Halloj

Heja Malmö

Fina bilder

Dax att nanna

Kram från kaffehörnan

2010-05-27 @ 00:56:40
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Mia

Du verkar ju ha haft en awesome resa måste jag säga! Ni är starka som kan bo så långt ifrån varandra! HOHO! Själv saknar jag Dalarna, mitt hemma liksom. Nu är det länge tills jag kan åka dit igen. Tårar för det liksom. Ses ikväll! ;)

2010-05-27 @ 08:30:56
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0