Gratäng

Åh vilken trevlig kväll vi hade igår! Ska slänga in lite bilder & även en kass videosnutt senare.
Nu står jag och lagar pastagratäng, efter att ha varit och handlat lite smågrejer för min sista 50-lapp.
Fan vad länge jag sparat den, hahaha! Miche skulle tydligen vara ett hjärta och föra över lite mer pengar
till mig, som kommer imorgon... Bra, då vet jag att Bella har mat när jag är i Lund! ♥ Åker på torsdag och
kommer hem nästa tisdag. Lundakarnevalen, here we come! Sen kanske det blir en plåtning nångång under
helgen, i Skåne, av Tomas som hoppade på mig på Facebook.. : ) Woop woop!

Hittade receptet på den här pastagratängen i senaste Buffé, och jag behövde bara köpa gnocchi, tonfisk
och färskost (med vitlök & örter), sen kunde jag improvisera med det jag hade hemma. Så det blir ganska
billig mat, and we like that! (eller, vi är tvungna to like that)
 
 

Postat av: Miche

SV: Tack för att du påpekade den osynkade sekvensen. Det måste ju ordnas! Puss

2010-05-16 @ 20:22:33
URL: http://michelandgren.blogg.se/
Postat av: ingrid

men gumsan, jag skulle inte låta Bella gå hungrig förstår du väl :)

2010-05-16 @ 21:47:46
Postat av: Ida

Haha, nej det är klart, men det är ju JAG som ska stå för mat, inte duuu ; )

2010-05-16 @ 22:41:03
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Lajl

WOW, tomas verkar verkligen grym!

2010-05-17 @ 08:47:39
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0