Homecoming!

Åh vad skönt att vara hemma!! Tågresan började för bra för att vara sant - vilket det också visade sig vara
då jag råkat hamna i första klass (fast det stod inte!) och fick flytta ifrån min supersköna singelstol och sätta
mig i vagnen bredvid. Plötsligt kändes allt fel, för stolen var inte alls lika skön, och dessutom fick jag nu åka
baklänges, och sen upptäckte jag att det var en bebis i sätet bredvid då den började skrika, och dessutom en
HUND i sätet framför.. hurra. Djurvagnen. Och sen så lät tåget illa. Uhu. 

Men resten av resan var skön. Hunden var tyst och bebisen var nästan helt tyst, musiken i iPoden var uppdaterad
och jag behövde inte flytta mig fler gånger. Hur stor var risken att någon bokat just min baklängesplats i djurvagnen
lixom? Så jag fann t.o.m tillräckligt med ro för att kunna sova en hel del. Miche hade köpt dricka, resgodis och en
köttbullsbaguette till mig ♥ (som jag har kvar och ska äta nu till middag). Var orolig att behöva stressa framme i
Stockholm, då man ska ta sig från ena sidan av Centralen till den andra och tågen ofta är försenade, men tåget
var inne i god tid, OCH mitt tåg gick från spåret BREDVID! Det har ALDRIG hänt förut! Så jäkla smooth.   : )

Ingrid hämtade mig med bilen och skjutsade hem mig, det kändes också lyxigt, och inte nog med det så har hon
lämnat både en halv potatisgratäng i kylen & kycklingfiléer i frysen, och en massa annat smått & gott som jag visserligen
tänker fråga om hon inte vill ha tillbaka? Haha! Bella är SJUKT nöjd över min hemkomst och spinner konstant,
och så fort jag lämnar henne ensam så jamar hon högt tills jag kommer tillbaka. Då återgår hon till spinn. ♥

Nu ska jag halvt som halvt packa upp - så det inte blir liggandes i veckor som det brukar - och käka min baguette
och dricka mitt bubbelvatten som fått små isbitar i sig.. tack kylen. Yummie! : )
Sköööönt att vara hemma!
 


Postat av: ingrid

Nej, det vill jag inte. De är från mig till dig :D

2010-05-26 @ 00:02:14
Postat av: Ida

Haha! Men det är en hel ask vindruvor här ju! Orörd!

2010-05-26 @ 00:34:38
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Ida

Och avokadosar! Jag hittar nya saker hela tiden ^^

2010-05-26 @ 00:35:52
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: ingrid

Japp, kostade nästan gratis på ica så köpte en till mig och en till dig.

2010-05-26 @ 00:36:18
Postat av: ingrid

Vindruvorna alltså :) avokadosarna var kvar sen tacosen, orka släpa :P

2010-05-26 @ 00:37:35
Postat av: Ida

Haha! Men tack tack tack så mycket, då ; ) Hihi.

2010-05-26 @ 00:49:40
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Eve

Welcome hoooooome!

2010-05-26 @ 11:34:48
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Lajl

sista jag åkte första klass o hade betalt för de luktade de fis i hela vagnen. gaah-ha-ha.

2010-05-27 @ 13:09:17
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0