Ida gör vågen! *ehh*

Wohoo, idag visar vågen 66 kilo, vilket betyder 8 kilo mindre än i höstas.
Please continue going down! Jag var nere på 66 och vände förut men sen gick det upp lite igen,
borde verkligen se till att RÖRA på mig mer. Nu går jag ju mest ner för att jag aldrig äter.
Och sen när jag väl gör det ser det ut som om jag väntar trillingar. Not good, no.
Menar såklart är det inte enbart för syns skull som det är "not good", utan att det kanske inte
heller är så jävla HÄLSOSAMT att typ äta EN gång om dan. Hey, I know that.
Men då får någon se till att trolla fram en inkomst till mig så jag kan handla mat. Mmmkay?

Jag har NYSS GÅTT UPP och klockan är kvart över ett (fast jag gick faktiskt upp tio i, hmpf),
dagens enda planer är att träffa Eve när hon slutar efter 16, och sen är det styrelsemöte kl 19.
Det ser jag faktiskt fram emot lite, har inte träffat mina showkompisar sen sista föreställningen.. wee!

Nu frukost för jag är ASHUNGRIG. Det blir nog gröt och macka och hela köret.
 


(och förresten mådde jag så illa igår tack vare all huvudvärk och sen snurr av sömntablett
så det blev ingen middag alls.. kanske även det bidrar till min svälthunger jag upplever just nu..)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0