Lite nytt..

Klockan är över halv tre, fåglarna kvittrar hysteriskt utanför och jag hetsäter vindruvor. Joråsatte.
Var tungen att fippla med min header. "Tvungen". Tänkte först bara ändra style på texten, men hittade inte
psd-filen av gamla headern så jag fick göra en helt NY! Och det tog ju såklart lite tid. Onödigt. But still.

Är trött som ett as. Hoppas jag kan somna (ja för det är minsann ingen garanti) efter att jag tvättat bort sminket,
tagit ur linserna och druckit en massa vatten - så jag måste gå upp och kissa minst två gånger inatt. Ingen tablett
inatt, blir helt bananas av dem. Visst somnar man. Men man borde fan ha alkolås (sömntablettslås) på mobilen!

Godnatt out there.
 


Postat av: Dajnajs Dellinore Nisan Denise

NorbergsFåglarna sover iallafall =)

2010-05-29 @ 02:45:36
URL: http://inteutanminmossa.blogg.se/
Postat av: Em

Hoppas du fick sova gott sen. God morgon! :D

2010-05-29 @ 07:02:08
URL: http://egoinasmamma.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0