Nattligt.

02:15.... hmpf. What happend? Nä jag bara fastnade i min egen blogg, läsandes årets alla inlägg.
Det är en hel del det, vill jag lova. Fastän vi bara påbörjat maj so far. Comedy Central slutar snart
att sända och jag är HUNGRIG igen. Men, jag ska inte upp och tvätta förrän klockan 12 så ärligt talat
så gör det inte så mycket att jag nattugglar mig såhär.

Min pojkvän har för övrigt börjat vlogga (videoblogga - det är tydligen för töntigt att säga HELA ordet?)
och har lagt upp två totaldampiga klipp. Här är hans senaste - och den här ska man tas med lixom... tss. ♥
Yeeezuz... ^^

Skulle använda mitt videofy.me-konto lite mer om jag inte tyckte det kändes helt puckat att prata på 
video, nä fyyyy bubblan ^^  Och min mobilkamera suger ju ändå. Lixom.
 


Postat av: S.

Jag kollade på lite av vloggen men stängde av när han sa malmö FF ;) hahaah!

2010-05-04 @ 09:51:34
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahha kul o höra miches röst. SKÅNSKA SKÅNSKA!! <3 O till skillnad med S så komentera jag fotbollsnacket, hehe. Puss på dej Ida.. önskar nästan du flyttade ner redan denna sommaren. För då hade du inte kommit undan utan att träffa mej ;) MEn du ska kanske mer o hälsa på i sommar iaf?

2010-05-04 @ 10:41:23
Postat av: Lajl

ja o de va ju jag som skrev förra inlägget /LAJL

2010-05-04 @ 10:41:52
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: mia

SV: haha, jag är sjukt inaktiv på internet överhuvudtaget just nu.. men ska rycka upp mig, snart :P saknar dig! jag kommer hem o övar me er den 16 maj, för jag ska va me i sommar! :D puss!!

2010-05-04 @ 11:24:30
URL: http://justmia.blogg.se/
Postat av: Maja Lilja

haha han pratar ju precis som jag! :) eller nästan... :)

jag vet hur det är att fastna i sin egen blogg... de låter väldigt ego men gud vad kul de är att gå igenom alla gamla inlägg med alla minnen :)

2010-05-04 @ 18:16:21
URL: http://www.majalilja.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0