Snark.

Bored bored bored boooored...
Skulle träffa Eve när hon slutade kl 16, men hon hörde av sig strax efter 16 och sa att hon
var trött och dessutom hade andra planer. Jahopp. Påklädd i onödan.. ^^
Har styrelsemötet kvar men det är lixom om T R E TIMMAR. Funderar på en promenad men
det ser ut att vara kallt ute och dessutom har jag ont i huvudet. Of course. Trött på sånt!

Jag får väl glo på Top Modelrepris och försöka att inte äta upp de två sista Daimbitarna.
Wish me luck. Äh vem fan bryr sig egentligen lixom?
 

Postat av: Maja Lilja

åååh vill oxå se top model repriser men min snåla man har bara ordnat gratis kanalerna!

2010-05-05 @ 17:13:39
URL: http://www.majalilja.com
Postat av: Mia

Alltså jag tänker alltid att det är bäst att äta upp det sista godiset. Så att jag blir av med det, så kan det inte fresta mig längre. Fast sen köper jag nytt igen. Typ direkt. FAIL. :D

2010-05-05 @ 22:08:41
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0