Valborg 2010

Eftersom jag uppenbarligen (VARFÖR skriver jag alltid "uppanberligen" på första försöket?!) inte har något
annat vettigt för mig denna förstamajdag, så kan jag väl typ leta fram en stol och SÄTTA MIG NER
(ja, jag STÅR alltid vid datorn, hur bra som helst, not) och typ lägga upp alla miljarder foton från gårdagen?
Jaaaaaaa Ida whatta faaaaabulous idea! ♥

Hanna & familjen kom och HÄMTADE mig med bilen, som Hanna övningskörde ner till fam. Winterliden! Yey!
Att få skjuts is the shit... det är så långt att gååå.... Klockan 16 tändes grillen och det var så pass fint väder
att vi kunde sitta ute hela "middagen"! Lovesly! Här kommer lite klickbart:







Sen gick vi över gatan och lekte lite på gräsplanen en stund, innan vi gick hem igen och fikade..



Sen gick vi till Enavallen för att kika på brasan, plus alla andra event..
Rasmus stod i mål i en fotbollsskjutartävling, heeeela kvällen!



Och om ni tror att vi vann en massa choklad där på slutet, så kan jag ju berätta att de "rea:de" ut allt strax
före stängning, så vi fyndade allt man kunde komma över! Eller, inte jag då, men jag fick visst en massa
choklad ändå. Lovesly! Sen gick vi hem till Winterliden igen, och fikade lite mera... Viggo kör fling-buffé:


När klockan var typ halv tolv så tog vi vårt pick & pack (och choklad) och promenerade hemåt.
Jag lade klackarna i en påse och fick låna ett par mer promenadvänliga skor av Åsa! Haha! Det var ju ingen
risk att knalla förbi krogen med dem på.. som om det var nåt alternativ innan. Hihi! Tack för bekvämligheten!
Sen dök jag i säng med bästa Bella Baby och gosade (och åt daim) tills det var dags att slockna...





 













<-  Och ja.. det har givetvis varit lösfransar hela dagen!
      The best ones! ♥ ♥ ♥





Postat av: Charlie

yes sara lee pizzakit! jäkla orakel du är då hahha

2010-05-01 @ 19:43:23
URL: http://charliebernadotte.wordpress.com/
Postat av: Carro

det såg himla trevligt ut de där, massa fina bilder :D

2010-05-01 @ 23:58:29
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: Lajl

men hur lyckas du med dina lösögonfransar???? jag prova en gång men de va ju omöjligt få dem på plats.

2010-05-02 @ 17:04:25
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0