Night @ Bea's

Jag tänkte, att det är väl lika bra att lägga upp kvällens bilder redan nu, annars blir det ju aldrig gjort!
Fick skjuts hem av Ingo och har nyss varit ute med en soppåse, nej en bajspåse till sophuset, Bellatömning!
Orkade inte vänta till imorgon med det heller. Bella står för övrigt och slickar frenetiskt i sin ena matskål,
fastän den är väldigt tom! Har ingen "blötmat" hemma, men hon har torrfoder i en annan skål.
Men nejdå, det ska slickas och tyckas synd om! Stackars utsvultna katt som inte får någon maaaat!


                                                        Nejdå, jag har inte stökigt.. inte alls... 

           
                         Inviger stövlarna jag fått ärva av Hermans farmor! Här kan vi snacka kvalitetsskor!

           
               Bea bjöd på skagenpanna & ris, sen rabarberpaj till efterrätt, och en massa frukt-&-bäriga drinkar! : ) 

                                    
           
          
          
                                    Sen spelade vi Alias mot Jonas & Ingo. Bea & jag vann som fan.
          
          
                Sen blev det nåt kortspel som hette Hollywood. Det höll på i evigheter och Ingo vann stort. Attans.
                      
           
            
                                                        Fråga mig inte om de här sista två bilderna, jag har ingen aaaaaning... ^^


Postat av: Kaosmamman

Värsta mysiga kvällen! :)

2010-05-15 @ 10:01:57
URL: http://homeofhanna.blogg.se/
Postat av: Eve

Åh myskväll!



Sv: yeah, men han slapp sova i badrummet. Jag sov som en stock och märkte inte ens när han kom hem.

2010-05-15 @ 11:19:47
URL: http://eveseden.blogg.se/
Postat av: Alina

hoppas du får en nice dag snygging! :)

2010-05-15 @ 13:13:08
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Alina

jag spelade in med min förra digitalkamera, men den har tyvärr gått sönder nu, och jag kan inte spela in med min nya kamera för den bara brusar:/ skitirriterande! ^^

2010-05-15 @ 13:49:41
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0