Att värma upp sitt hem med stearinljus...

Är det meningen att man ska frysa mer INOMHUS, HEMMA, än man gör när man pulsar omkring där ute i snön?
Då är jag rustad och påklädd från topp till tå med termobrallor och tjock haldsuk virad flera varv, och luva med
lurvig kant och tjockaste vantarna och yada yada... men INNE, där fryser man ändå trots dubbla byxor, tre tröjor
och ullstrumpor. Mina händer är ISKALLA. Fast man kanske skulle köra med termobrallorna och tumvantarna även
inomhus? Ibland känns det som en inte-så-dum idé.....

Jag har gjort massa mys sen igår men är samtidigt less på det mesta, orkar ingenting och vill gråta hela tiden.
Att jag inte fått prata med N på flera jävla DAR har inte gjort saken bättre. Men idag fanns äntligen äntligen ett
mail i inkorgen på Facebook. My love! Blev SÅ glad! Han hade nog tid att höras ikväll skrev han, då han fixat 
internet nyligen. Igen. Och jag fick lite ny luft i lungorna. Äntligen. Har saknat honom så JÄVLA mycket.

Men min less-het är lite övermäktig just nu, och jag och mina iskalla händer ska typ gå och lägga oss i badkaret 
och grina på äkta emomanér. Sen käka. Orkar nog vara vaken tills vi kan prata, sova i badkaret känns inte som
bästa idén. Niklas jag saknar dig så. Jag längtar!!! ♥
 


Postat av: Ammi

ah? du kalla mej pinsam fast har du sett dig sj :S

2010-11-28 @ 21:17:51
URL: http://amiofsweden.blogg.se/
Postat av: johanna

2010-11-28 @ 22:28:08
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: johanna

haha oops, råkade posta en kommentar utan kommentar. Duktigt johanna! ;D



Anyhow, vad jag tänkte säga var iallafall att du får ta Bella och dig själv och bo här, jag myser runt i härliga 24 grader (i shorts och linne utan att frysa!)

Och nu kommer han ju hem snart faktiskt! :)

Kram

2010-11-28 @ 22:29:18
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Ph

Samma sak i år igen? :-s

2010-11-29 @ 00:13:55
Postat av: S.

Usch vad jobbigt :/

2010-11-29 @ 16:57:11
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0