Eller-ment.

De var här för lite drygt en vecka sedan och "reglerade värmen". Fastän det för första gången var varmt och
skönt här hemma. Och vad hände? Ja jag har frusit sen dess. Och i år IGEN är alltså elementet i badrummet
HELT AV. Hur gick det här till egentligen? Nu agerar badkaret fullt med varmvatten element, och jag hällde även
i en massa skum för det KAN ju hända att jag vill dyka ner där sen. Men jag blir så less. Man vill ju knappt duscha
längre eftersom man fryser IHJÄL när man kliver ur. Har lämnat en felanmälan på hemsidan, så jag räknar med
att bli kontaktad inom två dar som det står. ELLER som senast, att man får ringa två gånger själv eftersom man
inte hör något från dem, och så kommer de ändå inte på två veckor medan man går omkring i termobrallor inomhus.

Tjoho!

Nu ska jag laga någon jäkla kyckling och fixa en massa sallad ♥ och värma potatisgratäng från igår.
Inga klagomål på maten iallafall.
  

Postat av: Tina

Jag hyr oxå av ehb.

I söndags natt sov jag påklädd, sen en handuk, två täcken och en filt på mig. Och sen natten till torsdag, samma visa MEN PLUS MITT ÖVERKAST PÅ DETTA. Jag orkar inte frysa en vinter till, skandal!

2010-11-26 @ 21:23:43
Postat av: Sabrina

Uschaaa, hatar o frysa när jag kommer ur duschen!

2010-11-27 @ 09:10:23
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0