Gröna med löv, såklart.

Förresten Nick, jag hittade snygga disktrasor igen idag!! Äntligen! Bra va!? ; D *tummen upp*
  

Postat av: Lajl

Sv: jag vet, jag är typ likadan. Ju mer tid man har, destu stressigare i slutändan. Haha. Jag kom typ tidigare till jobb en gång då jag "försov" mej än när jag stiger upp jätte tidigt. För ju mer tid man har ju lugnare kan man ju ta o ju mer hinner man göra... tror man.. tills man kommer på att man tydligen inte hade så mkt tid (kvar) ändå. Haha..



Usch distans.. jobbigt jobbigt jobbigt. Men de kvittar, hur långt eller nära man är IFRÅN varandra så är alltid att "vara ifrån" jobbigt när man är kär. ♥

2010-11-02 @ 18:44:57
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Ph

Jag läste "disktrosor" - naughty : )

2010-11-02 @ 18:48:58
Postat av: Lajl

Hahah en rocker stod oxå högt på min lista förr. Men så blev de ju inte, fast de var väldigt nära en gång.. tänk han såg mej av alla i publiken.. men de va då de ;)



Mmm sthlm är ju så mkt närmre än Skåne iaf. Men tyskland är iofs längre =/



O foten.. ja inte alls kul. Har en bula på insidan av foten.. (vid stortån, sån som damer i högklackat får) har haft den där ett tag men nu börjar de göra ont när jag går, i alla skor.. o högklackat använder jag ju inte.. de var år sedan.. när jag va ung o dum. Haha.

2010-11-02 @ 18:59:50
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: Älskar min lilla lägenhet/hus.. ^^ Ska dock ta och måla om lite men köket lär stanna kvar som det är =)

Har flera bilder från den kvällen, och från tidigare konserter, vill du att jag skickar? :) Eller bara lägger upp flera? ;)

2010-11-02 @ 21:48:49
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0