Hard work, work!

Till att börja med vill jag citera mig själv. Skrev detta svar nyss till en tjej som kommenterade, och det passar in
på så många kommentarer man får, så here we go:

"Sv; Haha, det är ju så uppenbart hur vissa inte ens läser inläggen de kommenterar, antagligen för att de inte är
intresserade av att veta "hur det är idag", utan bara vill ha ett besök på sin egen blogg. Annars hade du ju kunnat
läsa i just det inlägget du kommenterade, att jag faktiskt mår bra idag ; ) Hihi."

Eller som den här incidenten - jag får en kommentar från X som skriver "fin header :)", varpå jag tackar artigt.
Dagen efter får jag exakt samma "fin header :)" av samma person. Hahaha! Jätteroligt. Känner mig SÅ unik! ^^

___________

Aja. Vet ni vad? Jag har JOBBAT idag. (host-praktiserat-host) För första gången på ett år, sju månader och tio dar.
Förstår ni hur bra det kändes? Och sen gick det ju jättebra. Mycket web idag. Lägga in grejer i butiken och så.
Log när jag gick därifrån. Inte alls så mycket ångest. Well, det kommer jag nog få av att gå upp klockan 8 varje
dag (nej jag bryr mig inte om hur mycket tidigare ni går upp, tack ändå!) men man får väl till en rutin på det också.
Kanske. Om hundra år. Hahaha.

Efter jobbet (!!) gick jag till AF och fick ett papper signat och slapp för första gången like EVER köa.
Inga där! Hej lyx! Sen snyltade jag kuvert & frimärke av syster och postade pappret. Till Försäkringskassan.
Så nu ser jag fram emot att få alldeles för lite pengar, alldeles för sent. Tjoho, oh joy, and so on.




Kolla det var lixom SOL på min gå-till-jobbet-promenad! Lyx! Ett par minus var det visst också.
Sen när jag nästan var hemma var det såhär mörkt:


...fast jag glömde sätta upp affischer. Damn it! Men, man kan ju inte komma ihåg ALLT. På tal om det så måste
jag gå ner och kolla om det finns nån tvättid snart. Har typ inte tvättat på en MÅNAD. 
 
Och på tal om ingenting fick jag nyss nåt i ögat och mina tårkanaler anföll med sju liter vätska så jag har typ inget
smink kvar på högerögat. Sjukt nice. Vasst som fan var det. Bläää. Ögat vill ju instinktivt blinka men då gör det
oftast ännu ondare. Bögiga ögon. Bögon. 
 
 

Postat av: Carro

åh va kul att de gick bra på praktiken, fantastiskt :) Fattar dock inte varför du får mindre pengar... fast de har du nog skrivit om..



vilka trevliga bilder btw :), den mörka bilden va superfin juu... :)



angående dom där kommentarerna så är dom så sjukkkt störande.. idiots...

2010-11-16 @ 17:11:11
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: jessicaNordahl <3

oohhh, awessommee header, ohh va ag diggar deej, o det borde alla andra me göra !! så fedt ! aja ha de ;)

2010-11-16 @ 17:23:59
URL: http://reetardmonkey.blogger.com
Postat av: tina

Det krävs 21 dagar för en ny vana, heja heja, bara 20 dagar kvar :)

2010-11-16 @ 18:27:01
Postat av: Josefine

Men vet du att jaaaag går faktiskt upp klockan!

Haha, grattis till jobbet :)

och att det kändes bra!

2010-11-16 @ 19:10:07
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com
Postat av: Elin

Blanda det värsta jag vet är när folk ska läxa upp mig med hur TIDIGT de går upp! Ja, men grattis till er som kan göra det typ. Orkar inte höra. :/

2010-11-16 @ 19:43:36
URL: http://milvisdotter.blogg.se/
Postat av: S.

Du vänjer dig vid de nya vanorna efter ett tag. Skaffa dig en spikmatta vetja! ^^ Varje gång jag haft svårt att sova lägger jag mig på den i 10 min, sen när jag vaknar morgonen efter kunde jag bara notera att jag inte minns så mkt mer efter att jag hade tagit bort spikmattan och lagt mig :P

2010-11-16 @ 20:29:17
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0