Latte + paj x 3!

Noll-noll:noll-noll är klockan exakt nu och det var väl ungefär då som jag skulle stänga av datorn tänkte jag.
Imorgon är det uppstigning kl 7:30 som står på schemat. Usch. Ska till psykdoktorn (haha, låter jätteroligt!)
och betala skitmycket pengar för att säkert prata en kvart (låter inte alls lika roligt). Varför ska det kosta 230:-
för att sitta i samma rum och utbyta några ord med en karl? Ska ju lixom inte bli undersökt eller få några bra
svar på meningen med livet eller så. Bara typ "Hur ska vi göra med medicinering? Fortsätta eller ej?" och hur
ska HAN kunna veta det? Fast jag tror sköterskan skulle vara med också. Hon som såg att jag hade högt blodtryck
sist jag var där. Men ändååå. 230 späääänn... jahapp, blir väl inte så mycket äta den här månaden, m.a.o! ^^

Bu, fb-chatten lade av och nu är Nick borta. Godnatt lixom? EY, fyll på din mobil!! Hahaha.
Måste hoppa i säng nu lixom. Kommer ju ändå ta lång tid innan jag lagt mig (Mycket som ska göras,
avslutas, smink bort, linser ur, städa bort kläder från sängen, yada yada yada, tar ju miiiiinst en hel
timme om man är Ida. And I am.),
och ska man gissa på att man somnar utan piller? Chansa? Inte?

Hanna bjöd mig på kaffe & paj på Donken efter vi varit och handlat. Awesomeness.
Visste ni att det tar 15-20 minuter för dem att fixa paj på Donken? Nej inte vi heller. Men nu vet vi.


Postat av: johanna

haha tyvärr så tar det så lång tid för pajerna jaa.. haha dom är i fritösen i 8 min, sen måste dom svalna i minst 5 min så att gästerna inte ska bränna sig.. ;)

(nej jag är inte alls arbetsskadad..)

2010-11-04 @ 00:35:06
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: haha vad snällt av henne!

2010-11-04 @ 08:56:51
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Linna

shit lagar dom den från skratch eller ;)

2010-11-04 @ 09:11:43
URL: http://fairydiary.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0