November, OCH måndag... pepp..

November börjar bra.... fick 2200 kronor för LITE utbetalt från FK (någon som är förvånad?) så jag har nyss
haft ett telefonsamtal med dem... Det hade visst blivit något fel men ingen visste som vanligt varför. Jahapp.
Det är ju fint att man måste märka sånt här själv och behöva stå i långa telefonköer! Och dessutom vänta
några dagar TILL på pengar som redan kommer sjukt sent. Pust. Jag som trodde jag skulle SLIPPA det här ett
tag nu, men det upphör ju fan aldrig... Herregud vilken tur att jag är kär, annars hade jag nog börjat grina!

Så om två dagar har jag mina försvunna 2200 kronor utbetalda. Thank you.
Betala räkningar är kul förresten! Eller vänta, nääeehh..

Ska ta mig ner på stan idag och gå förbi systers jobb och hämta en necessär med SMINK som jag glömde
i lördags! Halleluja! Så jag kör på zombiemode idag.. hähä. Eller nä jag ser väl ut som på bilderna inatt,
fast lixom INTE i svartvitt, och dessutom i SOLLJUS! Kan ju bara bli värre. Hahaha!

När jag somnade inatt? Hmm.. det blev visst en hel del sms:ande ändå, man får ju passa på när en snygging
som befinner sig i jävla Holland (?) vill kommunicera med en!! ^^ Så, ehh... kvart i fem? ; O
Upp elva I was. Wohoo. Nu frukost för jag köpte BRÖD igår! Wohoo igen!
 


Ja just det, "Du har nu gått in i en annan period så nu får du ÄNNU mindre pengar i månaden hädanefter."
Oh joooy!
 


Postat av: kattis

sv. yes vi bodde där =) de va inte lånngt å gå dit heller :P tack. Du sa de då med, men de finns dom som tycker jag ser helt galen ut med bruna linser :P de va kul att bli bjuden =)

2010-11-01 @ 13:02:31
URL: http://hedstrom.blogg.se/
Postat av: Mia

Oh, brödlyx är aldrig fel. Jag åt tôlla i morse. Malungsbröd i mitt hjärta, liksom.

2010-11-01 @ 15:19:22
URL: http://miaskriver.blogg.se/
Postat av: johanna

dålig stil av honom att vara i Holland!

2010-11-01 @ 19:52:04
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0