Skaaajp - check!

Haha, I love it att jag blir kallad "lilla emo" av en liten - yeah I'm gonna say it!! - fjortistjej som tydligen vill ha
uppmärksamhet. Nope, inte riktigt upplagd för det känner jag! Jag är knappt upplagd för att KALLA folk för
fjortisar, för det kan ju bli sånt jääävla pådrag... ^^ 

.....

Pratade nyss på SKYPE med Nick, hallåååå!
Första gången på hela turnén!! : ) *upp-tumme* Vi snackade EN gång på Skype innan han åkte men det var ju
lixom över en MÅNAD sen, och sen dess har vi fullkomligt strött pengar omkring oss, på dessa mobilsamtal...
Och jag har INTE råd med det, men det känns som om jag psykiskt sett inte har råd att INTE prata... (?)
Yikes. Okay, inte världens bästa kvalitet på samtalet ikväll, men det var ändå kvalitet... Mmm ; ) ♥

Happy! Ska gå och lägga mig nu och EVENTUELLT (ja ja ja hoppas hoppas hoppas) bli väckt av ett sms senare 
inatt och kanske få prata lite mer. Lämna datorn på, med andra ord. Byta sms-signalen till nåt man inte kan missa.

Imorgon är han ledig och han tyckte vi kunde prata massor, men jag kontrar med att vara upptagen HELA JÄVLA DAN!
Fan det är så man kan gråta alltså. Yeah I probably will. Buhu, buhu. 14 dagar tills han kommer hem. Två veckor.
Om lite knappt tjugo minuter är det 13 dagar. Tiden går rätt fort ändå. Men jag har så mycket att göra, känns det
som, som jag knappt orkar med, det känns som om jag skulle vilja sova en vecka i sträck! Och typ inte sjunga alls,
inte ta en ton. Men nej, så kommer det INTE bli.....

Önskar jag kunde spola fram livet lite, låt-oss-säga-tretton-dagar, och sen trycka på PAUS och bara finnas en
stund, eller typ inte finnas alls, kanske rentav sluta andas lite, dyka in i din famn, paus paus paus, bara stanna.
Okej, kanske andas. Kanske lyssna på andetag, på hjärtslag, känna värme, känna lugn. Lugn är nåt jag väldigt
sällan, eller typ aldrig, känner. Lugn & harmonisk lixom, det passar INTE in på mig. Men jag önskar att jag
kunde få vara det, pausad, lugn. Bara lite. Bara med dig. Bara du, bara jag, bara vi.
 

Postat av: Linna

du ksriver så fint ida! ♥

2010-11-29 @ 08:57:21
URL: http://fairydiary.blogg.se/
Postat av: S.

Hahahahha!!!

2010-11-29 @ 16:58:58
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0