Sol!

Hemma! Kom hem strax före tio. Först samtal med doktorn + sköterskan. Kollade blodtryck som nu var normalt.
Yaaaay! Fick ligga och vila i drygt tio minuter innan, då somnade jag nästan... får fortsätta med Concertan men
vi beslutade att lägga av med Lithiumet for now. För jag vet inte om det gör varken till eller från. Känns okej.

Hungrig som fan. Kurr kurr kurr. Ska käka macka och dricka snabbkaffe och sen blir det en tur ner på stan tänkte
jag. Kolla in fancy fancy strumpbyxor på Lindex och möta upp Hanna och få lite solsken i ögonen.

Ikväll rep. Jag trött. 

                           
                          
                          
                          


Postat av: Josefine

inte hacka på sminklöst (vet jag iofs inte om du gjort egentligen) för det är grymt fint.

Allmänt fina foton



Vilket påminner mig om att jag borde ha fler foton i min egen blogg.. men det är ju sååå jobbigt att ladda upp

2010-11-04 @ 15:13:49
URL: http://lightzonemusic.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0