Söndag - soon to be over.

Men kom igen nu mon amour, jag saaaaknar diiiig... Uhu. Needy... ♥

Imorgon är det måndag och även fast jag inte ska jobba har jag lite annat viktigt för mig.
Först kommer Hanna hit vid halv elva och hämtar sitt smink och äter lite frukostpizza med mig ^^,
sen ska jag till Herman och lägga körer / repa vid 12-snåret, och klockan 15 ska jag på ett möte,
eller "coachande samtal" som det nu är. När jag redan HAR fått praktikplats. Fel ordning, typ?

N har day off imorgon och jag HOPPAS vi kan prata då, när jag kommer hem igen.. typ efter 4?
Jag viger lätt HELA kvällen åt det om jag får chansen!! Men det KAN ju hända att han har andra 
saker för sig också, än att prata med mig.. hehe.. nääeeh..? ; P

Din röst.... mmmmwow. 
   

Postat av: johanna

sv: haha ja det har vi ju ^^ Fast mina nedräkningsdagar är lite färre än dina ;) men 20 dagar kommer gå fort, speciellt nu när du har praktik också :)

2010-11-22 @ 10:44:39
URL: http://tigermysig.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0