Va, redan fredag?

Jag är så trööööött så jag tror jag döööör... eller somnar iaf. Mitt här framför datorn. Eller mitt på stan,
där jag spenderat dagen. I korta drag: Får sms strax innan jag går upp kl 9, om att pappa ligger på intensiven
med bröstsmärtor efter ambulansfärd inatt. De verkar inte ha hittat nåt "fel" och förhoppingsvis får han komma
hem redan idag. (Inte hört något nytt sen 14-15-tiden.) Hanna kom hem till mig 9:25 och drack kaffe. Träffade
sköterskan på Psyk kl 11 och mina värden såg bra ut. Lunch med Hanna, Ingrid & Carina på Elefanten. Jag drack
bara kaffe. Möte kl 13 på S.A.R.A. Gick bra. Till bibblan, där Hanna satt & pluggade. Sen runda på stan plus årets
första Systemet-shopping för mig!! Herregud! Köpte en stickad grå tröja för 99:- på HM's barnavd. Presentkort.
Sällskap med Hanna hem, lite snacksshopping på Lidl. Ikväll: tjejkväll med Hanna & Lexi! Vin & cider & snacks.

Om jag överlever denna tröttma.

                 



 

Postat av: johanna

åh värsta mysiga tröjan ju! Och jag tror att det är något med den här dagen, har varit döödstrött hela dagen!! -.-

hoppas du får en fin fredagskväll iallfall :)

kram

2010-11-12 @ 17:43:57
URL: http://tigermysig.blogg.se/
Postat av: Carro

ohhh snygg tröja på en snygg ida!

2010-11-12 @ 20:38:48
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: natta

den tröjan har jag också:)As skön!



2010-11-13 @ 16:48:23
URL: http://timeslikethese.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0