Zzzleepy?

Oh. Det är ingen som läst mitt senaste inlägg än.
Eller så var ni bara jättelydiga och frågade inget.

Man ska se till att få 7-8 timmars ostörd sömn när man äter de här sömntabletterna, står det.
Och med 7-8 menar de väl 3? För isåfall är jag good to go! Sov mellan 5 och 8. Lär väl bli piggare
sisådär till 12-13-tiden, då golvet slutar luta.

Fagulous.
 

 

Postat av: Caroline

Jag läste det i morse och det var inte roligt att läsa, men samtidigt vill jag inte fråga om känsliga saker sådär. En blogg är en ventilation där man skriver vad man vill och låter bli att skriva vissa saker, och även om jag bryr mig så vill jag ändå respektera att man själv väljer hur öppen man vill vara. Jag hoppas dock att allting känns bättre idag :) Förstår att det ändå är lite ångestfyllt att börja jobba samtidigt som det är jätteroligt. Jag sitter själv med lite jobbångest - jag ska snart iväg på arbetsintervju och efter samtalen med föreståndaren på stället så lät det som att han absolut var villig att timanställa mig - jag har alltså en jättegod chans att få jobb idag, äntligen. Det hade varit helt perfekt men samtidigt har man den där klumpen i magen efter att ha gått arbetslös ett tag och det känns så paradoxalt. Hoppas du kan få en bra dag trots för lite sömn! <3

2010-11-15 @ 08:58:52
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0