Dizzy...

Men om den ena gör en glad... och den andra gör en ledsen...
Varför är man ändå så himla förvirrad så man nästan kräks?
 
: ( 

 
Jag tänkte duscha när jag kom hem. Det var ett par timmar sen. I have not.
Jag tänkte även lägga mig tidigt. Hur ska det gå ihop? Klockan = 01:16.
N skulle sms:a/ringa mig efter ett lååångt (uppenbarligen) samtal med sin manager.
Och jag skulle BARA duscha. Ska jag göra det nu eller skjuta på det till imorgon?
Tror NÅGON på att jag kommer upp ens före tio? Måste gå ner till Arbetsförnedringen
och få ett papper signat. Great. Rätt lång promenad för det lilla ärendet. MEN.
Sen är det rep med Sarah, sen showträning. Shit, HUR ska jag ha tid att ha ett jobb?

HA-HA-HA.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0