Fort ska det gå.

Gick precis och mötte upp Hanna för att hämta tillbaka pärmen med texterna i, som hon fick med sig hem efter
dopet i lördags. Där finns ju även texterna inför spelningen som jag och Sarah har på fredag! So I need them.
Nu är de hemma här igen och jag har fått en jättekort men rätt uppfriskande promenad! Nu måste jag få i mig lite
lunch för magen kurrar i dinosauriestil, och sen ska jag sminka mig för kl 18:15 cirka kommer Carina och hämtar
mig & Oskar med bilen! Wohoo! Skjuts ner till mötet, med andra ord. Lovely. Det är soligt ute, men kaaaallt.

Magen: RROOOAAAWWWRRR!!
 

                        
                                            

Postat av: S.

Vad är det för smarrigt på tallriken? :P

2010-10-12 @ 17:27:20
URL: http://tuulia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tack tack ♥


RSS 2.0